Hlavné menu


Sociálne služby II a III. vlna

  • Informácie pre poskytovateľov sociálnych služieb 
  • Mimoriadne odmeny pre zamestnancov sociálnych služieb a subjektov SPODaSK

Informácie k podávaniu žiadostí o refundáciu nákladov na poskytnutie mimoriadnych odmien pre zamestnancov sociálnych služieb a subjektov SPODaSK nájdete na Pomáhame ľuďom - Prvá pomoc PLUS (pomahameludom.sk)

Najčastejšie otázky a odpovede k vyplateniu mimoriadnych odmien

Aktualizácia k 27. 9. 2021

Na základe vývoja výskytu ochorení na COVID-19 v Slovenskej republike a z dôvodu pretrvávajúcej potreby prijímať preventívne opatrenia s cieľom predchádzať šíreniu ochorenia Covid-19 pri poskytovaní sociálnych služieb sú:

-       prijímatelia sociálnych služieb povinní predložiť poskytovateľovi sociálnych služieb čestné vyhlásenie o zdravotnom stave prijímateľa sociálnej služby a osôb, s ktorými je v styku (TU) v ktorom čestne prehlási skutočnosti uvedené v tomto vyhlásení primerane s prihliadnutím na druh a formu sociálnej služby, ktorá sa má začať poskytovať, ktorá sa má poskytovať, po prerušení prevádzky jej poskytovania, po prerušení jej poskytovania z dôvodu neprítomnosti klienta dlhšej ako 5 kalendárnych dní, alebo pri zmene skutočností uvedených v tomto vyhlásení;

-       zamestnanci poskytovateľa sociálnych služieb povinný predložiť svojmu zamestnávateľovi čestné vyhlásenie zamestnanca poskytovateľa sociálnej služby o zdravotnom stave zamestnanca a osôb, s ktorými je v styku (TU) a to pri nástupe do zamestnania, po prerušení prevádzky poskytovanej sociálnej služby, po prerušení výkonu pracovnej činnosti zamestnanca z dôvodu čerpania dovolenky viac ako 5 dní, alebo čerpania PN alebo OČR trvajúcej dlhšie ako 2 pracovné dni, alebo pri zmene skutočností uvedených v tomto vyhlásení.

 

Aktuálne informácie pre poskytovateľov sociálnych služieb