Hlavné menu


Kontrola protipožiarnej techniky

Výzva na predkladanie cenovej ponuky

(zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní) 

1. Názov:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
IČO: 00681156
Ulica: Špitálska 4,6,8
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 816 43   

2 Kontaktná osoba:
Meno: Radoslav Valentík
Telefón: 0917 521 950
E-mail: radoslav.valentik@employmnet.gov.sk
Internetová adresa: www.employment.gov.sk 

3. Názov predmetu zákazky:
Kontrola protipožiarnej techniky

4.Druh zákazky:
Služba       

5. Miesto dodania/poskytnutia predmetu zákazky:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Špitálska 4,6,8
816 43 Bratislava                  

6. Stručný opis zákazky:
Kontrola hasiacich prístrojov                              – 175ks
Kontrola hydrantov                                             –  64ks
Tlaková skúška hasiacich prístrojov cca             – 80ks
Tlaková skúška požiarnych hadíc                       – 74ks
Práca + dopravné náklady spojené zo zákazkou
Záznam o kontrole 

7. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
35111320-4

8. Celkové množstvo alebo rozsah:
Kontrola hasiacich prístrojov                                – 175ks
Kontrola hydrantov                                               –  64ks
Tlaková skúška hasiacich pristrojov cca               – 80ks
Tlaková skúška požiarnych hadíc                         – 74k

9. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
1800- EUR bez DPH 

10. Lehota dodania:
do 31.07.2013 

11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Najnižšia cena 

12. Použije sa elektronická aukcia:
Nie

13. Podmienky účasti:
Ponuku je potrebné doručiť v elektronickej podobe (e-mail) ma adresu kontaktnej osoby, uvedenej v bode 2

14.  Lehota, miesto a spôsob predkladania ponúk:
dňa 19.07.2013 

15. Ostatné:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit určený verejným obstarávateľom pre predmet zákazky, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve.

Úspešnému uchádzačovi bude zaslaná objednávka (alebo uzatvorená zmluva) podľa predloženej cenovej ponuky. Neúspešných uchádzačov verejný obstarávateľ nebude informovať o výsledku vyhodnotenia ponúk.

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.