Hlavné menu


Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta, ktoré obsadzujeme výberovým konaním.
Výberové konania sa zverejňujú na Centrálnom informačnom systéme štátnej služby (CISŠS), link: https://cisss.gov.sk/employee-selection/list?Search.Status=published .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).

V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

 

 

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: odborník SE pre oblasť legislatívy

 

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: odbor koordinácie sociálnej ekonomiky, sekcia sociálnej ekonomiky    

Dohodnutý druh práce:

Koordinačná a metodická činnosť v rámci využívania finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných

Opis pracovných činností:

Vykonáva:     

  • pripravuje podklady a spracováva návrhy konaní v prípadoch, v ktorých je MPSVR SR prvostupňový správny orgán, 
  • analyzuje legislatívny rámec sociálnej ekonomiky a sociálneho podnikania, spracováva návrhy na jeho úpravu,  
  • komplexne zastrešuje, realizuje a implementuje problematiku zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch v zmysle analytických, syntetických, metodických, poradenských, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
  • podieľa sa na tvorbe jednotnej metodiky posudzovania sociálnych podnikov a žiadostí o priznanie štatútu registrovaného sociálneho podniku (ďalej len "RSP"), 
  • podieľa sa na metodickom usmerňovaní RC SE, na tvorbe vzorov dokumentov pre potreby Regionálnych centier sociálnej ekonomiky (ďalej len "RC SE") a RSP v súvislosti s implementáciou zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch v kontexte NP ISE II a možností využívania priamej a nepriamej podpory RSP,
  • spracováva a aktualizuje odborné stanoviská k otázkam týkajúcim sa implementácie zákona o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch, 
  • v súvisiacich témach pripravuje osnovy a obsah vzdelávania zamestnancov NP ISE II a odbornej podpory aktérov SE, spracováva vstupy do projektových správ a súhrnnej správy o stave SE/SP za oblasť svojho pôsobenia,  
  • na základe poverenia sa zúčastňuje na tuzemských a zahraničných pracovných stretnutiach nevyhnutných pre výkon svojej činnosti, zúčastňuje sa na odborných podujatiach, vzdelávacích aktivitách,
  • vykonáva ďalšie súvisiace činnosti, ktoré vyplynú z potrieb národného projektu počas jeho realizácie a podľa pokynov nadriadených zamestnancov                                               

Pravidelné miesto: Špitálska 4,6,8, Bratislava,

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: VŠ vzdelanie II. stupňa 

Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa

Študijný odbor: nevyžaduje sa

Odborná prax: odborná prax minimálne 2 roky v oblasti sociálna ekonomika, sociálne podnikanie, alebo manažment a podnikanie, alebo právo a legislatíva, alebo ekonomika podniku, alebo verejné obstarávanie, alebo verejné financie

Požiadavky

Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou

Počítačové znalosti: pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office a pokročilý používateľ internetu

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty

Plat: Platová trieda 8. v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Mzdové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore v závislosti od skúseností uchádzača.

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu
  • profesijný štruktúrovaný životopis, (uviesť deň, mesiac, rok pri pracovných skúsenostiach)
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnenie požiadavky odbornej praxi v trvaní min. 2 rokov.

 

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: odborník SE pre oblasť legislatívy.

Termín podávania žiadostí je: od 08.09.2025 do 17.09.2025

Predpokladaný nástup od: 01.10.2025 

Trvanie pracovného pomeru: na 1. rok s možnosťou predĺženia

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková /Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: 02/20462121 / 02/20462105

E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk / denisa.pribulova@employment.gov.sk

Oznámenie výsledku výberového konania.

Na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) sa dňa 3.9.2025 uskutočnili výberové konania, ktorými sa obsadzovali funkcie vedúcich zamestnancov v organizačnom útvare odboru správy a prevádzky:

  • vedúci oddelenia prevádzky a služieb,
  • vedúci oddelenia autodopravy.

Na základe posúdenia dokladov, výsledku testu overenia schopností a osobných vlastností
a pohovoru so zúčastnenými uchádzačmi určila výberová komisia úspešného uchádzača, ktorý vyhovel stanoveným kritériám v jednotlivých výberových konaniach na 1. mieste:

  • Ing. Veronika Šantavá,
  • Mgr. Peter Horváth.

Výberové konanie bolo úspešné.

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu na obsadenie pracovnej pozície: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – príprava obsahu videí“ v Národnom projekte Podpora poskytovania komunitných a kvalitných sociálnych služieb

 

Organizačný útvar: odbor sociálnych služieb

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorba stanovísk prepojených na politiku v oblasti sociálneho začlenenia alebo pre špecifické témy v oblasti sociálneho začlenenia,
  • tvorba analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných prác a postupov,
  • príprava podkladov a obsahového rámca k audiovizuálnym materiálom ku štandardom kvality v sociálnych službách
  • komunikácia s vybranými odbornými organizáciami a odbormi MPSVR SR za účelom prípravy audiovizuálnych materiálov
  • ďalšie súvisiace činnosti v rámci projektu, ktoré vyplynú z potrieb NP PKS počas jeho realizácie.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Odborná prax:

  • prax 5 rokov v oblasti sociálnych služieb alebo
  • v oblasti legislatívy sociálnych služieb a
  • v oblasti procesov transformácie sociálnych služieb a prechodu na komunitné služby

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) - vítané

Počítačové znalosti: MS Office

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť, skúsenosť s prípravou audiovizuálnych materiálov vítaná

 

Pravidelné miesto výkonu práce: MPSVR SR, z domu

Druh pracovnej činnosti: Dohoda o vykonaní práce     

Mzdové ohodnotenie:  28,65 EUR / hodinová sadzba brutto

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis, preferovaný vo formáte Europass, obdobie pracovných skúseností/vzdelania prosíme uvádzať vo formáte  DD.MM.RRRR – DD.MM.RRR
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o splnení požiadavky odbornej praxe v dĺžke 5 rokov.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Expert v oblasti sociálneho začlenenia – príprava obsahu videí“.

Termín podávania žiadostí je: od 16.09.2025 do 22.09.2025

Predpokladaný nástup: 15.10.2025

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, Modul 1 – Význam a hodnoty inšpekcie v sociálnych veciach, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)

 

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 1

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • účasť na stretnutiach fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutiach a ďalších odborných aktivitách súvisiacich s tematickými oblasťami projektu, vrátane ich hodnotenia,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizácia a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v tematickej oblasti projektu v rámci Podaktivity_1 NP ROKI: Posilňovanie odborných kapacít zamestnancov Inšpektorátu sociálnych vecí v Module 1 – Význam a hodnoty inšpekcie v sociálnych veciach​.

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s výučbou alebo aplikáciou etických princípov a riešením etických dilem v praxi v sociálnych veciach.
  • preukázateľná odborná činnosť v oblastiach hodnotenia kvality v sociálnych veciach, alebo inšpekcie v sociálnych veciach, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

 

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert pre Modul 1“.

Termín podávania žiadostí je: od  16.09.2025 do 22.09.2025 

Predpokladaný nástup: od 15.10.2025

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, Modul 5 – sebarozvoj, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)

 

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • účasť na stretnutiach fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutiach a ďalších odborných aktivitách súvisiacich s tematickými oblasťami projektu, vrátane ich hodnotenia,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizácia a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v tematickej oblasti projektu v rámci Podaktivity_1 NP ROKI: Posilňovanie odborných kapacít zamestnancov Inšpektorátu sociálnych vecí v Module 5 – sebarozvoj.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s tréningom sebareflexie, kritického myslenia, mindfulness, zvládania stresových situácií a riešenia konfliktov.
  • preukázateľná odborná činnosť v oblastiach prevencie vyhorenia, alebo skúsenosti s poskytovaním supervízie v sociálnych veciach, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert pre Modul 5“.

Termín podávania žiadostí je: od  16.09.2025 do 22.09.2025 

Predpokladaný nástup: od 15.10.2025

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhlasuje výzvu pre záujemcov a záujemkyne o zaradenie do výberu „Expert/ka v oblasti sociálneho začlenenia“ – externý expert/ka Podaktivity 1.1 Identifikácia potrieb v oblasti odbornej prípravy a tvorba obsahu odbornej prípravy, Modul 6 – manažérske zručnosti, v kontexte realizácie národného projektu Rozvíjanie odborných kapacít Inšpekcie v sociálnych veciach (NP ROKI)

 

Organizačný útvar: oddelenie projektov, Inšpekcia v sociálnych veciach

Počet obsadzovaných miest: 2

Hlavné činnosti a zodpovednosť za:

  • tvorbu analytických, syntetických, konzultačných a iných odborných podkladov, materiálov a  postupov pre rozvoj odborných kompetencií a zvyšovanie profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • tvorbu odborných podkladov a návrhov legislatívnych zmien v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach,
  • spoluprácu na odborných aktivitách v súvislosti s rozvojom odborných kompetencií a zvyšovaním profesionality Inšpekcie v sociálnych veciach, 
  • účasť na stretnutiach fokusových skupín, okrúhlych stolov, konzultačných stretnutiach a ďalších odborných aktivitách súvisiacich s tematickými oblasťami projektu, vrátane ich hodnotenia,
  • tvorbu a vyhodnocovanie dotazníkov, spätných väzieb a ďalších typov hodnotení v oblasti odborných tém projektu,
  • realizácia a hodnotenie aktivít pilotnej implementácie výstupov projektu v tematickej oblasti projektu v rámci Podaktivity_1 NP ROKI: Posilňovanie odborných kapacít zamestnancov Inšpektorátu sociálnych vecí v Module 6 – manažérske zručnosti.

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, min. 4 roky praxe

Odborná prax:

  • preukázateľná skúsenosť s tréningom manažérskych zručností a/alebo s budovaním tímu (teambuilding) a podporou efektívnej komunikácie v oblastiach sociálnych vecí,
  • preukázateľná odborná prax s vedením tímu, manažmentom a riadením času (sebamanažment) v oblastiach sociálnych vecí, pričom za odbornú prax v týchto oblastiach sa považujú: preukázateľné analytické a koncepčné činnosti a/alebo pedagogická a výskumná činnosť a/alebo iná obdobná odborná činnosť.

Požiadavky

Jazykové znalosti: anglický jazyk (B2) a nemecký jazyk (B2) vítané

Počítačové znalosti: MS Word, MS Excel, MS Outlook

Ďalšie požiadavky: organizačné schopnosti, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť a samostatnosť

Druh pracovnej činnosti: dohoda o vykonaní práce

Mzdové ohodnotenie: 29,17 EUR / hodinová sadzba brutto

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • dokumenty preukazujúce splnenie požiadavky odbornej praxe v požadovanom rozsahu (napr. pracovné zmluvy a pracovné náplne, potvrdenia o zapojení do projektov a pod.),
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Zaradenie do výberového procesu - Expertov a expertiek v oblasti sociálneho začlenenia – externý expert pre Modul 6“.

Termín podávania žiadostí je: od  16.09. 2025 do 22.09.2025 

Predpokladaný nástup: od 15.10. 2025

Miesto výkonu práce: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Denisa Šinály, MBA

Telefón: +421 2 2046 2105

E-mail: denisa.pribulova@employment.gov.sk